Frågan "är du med barn?"

dök upp idag. Helt oväntat ringde mamma och frågade om jag var med barn. Visserligen har jag lagt på mig en del kilo men det är inga graviditetskilo...snarare "för mycket godis-kilo"! Då hade lilla söta bonustjejen här hemma frågat min mamma igår när de pratade i telefon om jag hade haft någon mens när jag var nere i Skåne! Min mamma blev lite konfunderad och bonustjejen informerade henne om att annars kunde det ju faktiskt vara en bäbis! Haaahaaahaaa....den här kloka 9-åringen genomskådar allt. Jag är faktiskt bara gravid i vecka 6! Hon var den första som påpekade det även förra gången. Vår egen lilla Saida.

Jag informerade i alla fall mamma om att det inte alls var så och att jag inte förstod var hon fått det ifrån. Sedan ringde jag sambon och vi skrattade gott åt den lilla detektiven här hemma. Jag la fram några tamponger i badrummet så vi får väl se om hon går på det... Helt underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0