Lilla gossen det är sex veckor till!

Nu får du ta och lugna ner dig....det är som sagt sex veckor kvar så du behöver inte stressa ut! Igår blev till och med jag lite orolig när sammandragningarna höll på var fjärde minut och du bökade så hela magen hoppade. Det trycker neråt så in i bomben så jag undrar om du inte håller på och fixerar dig. Hur stort huvud har du egentligen? Jag betvivlar att jag är skapt för att föda barn så du får vänta tills jag förhoppningsvis får en snittid för oss. Igår ringde jag i alla fall förlossningen som hänvisade till min barnmorska. På måndag ska jag dit och jag blev berordrad att ta det väldigt lugnt i helgen även om det inte är någon fara. Jag skrattade rakt ut....ta det lugnt, med en glädjesprudlande 1,5 åring där hemma....hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0