Vill du komma ut?

Igår var jag övertygad om att det var förlossning på gång! Jag låg hela kvällen med täta sammandragningar och Du härjade i flera timmar. Sammandragningarna gjorde inte ont och jag känner dem egentligen bara om jag fokuserar på dem men de höll på var tionde minut! Jag sökte lite på internet om sammandragningar och bestämde mig för att det nog inte är någon fara :) Jag tror att Du har borrat ner huvudet nu eftersom det tryckte neråt hela tiden och det var ett himla bökande där inne. Lilla gossen, Du får inte komma ut än! Det är lite för tidigt. Längtar Du så efter oss? Klart Du gör...Du vill oxå vara med när Du hör hur syskonen busar och härjar om dagarna. Minns inte att jag hade så mycket sammandragningar med storasyster. Ska försöka ta ett bad i kväll och bara varva ner. Vaknade i natt av att storasyster ville ha välling och då satte Du igång igen. Det är så skönt att känna Dig i min mage!


Vägde mig i morse. Tror att det är 10 kg "extra" nu.... Ja, ja...det blir ingen stranden i sommar. Får rikta in mig på sommaren 2011 :)


Kommentarer
Postat av: Cia med Emma från AFF

När jag väntade tvåan och speciellt när jag väntade Emma var jag säker på att bebisen skulle födas några månader för tidigt, för livmodern jobbade hårt, tränade. MEN du, det är en bra sak! :)

Koppla av och njut av denhär sista tiden av din fina mage, dina extrakilon och alla rörelser i magen. Bär din kropp med stolthet nu och efter förlossningen, tids nog är du i topptrim igen.

Min "fina" strandkropp är ett minne blott, men det tänker jag inte på när jag ser mina underbara barn. Och min man älskar mig precis som jag är ;)



Börjar bli spännande nu..... inte långt tills lillebror kommer. UNDERBART!



KRAMIS

Cia

2010-04-22 @ 18:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0