Finaste Emil

Du är så här glad ibland men skratten kommer inte dygnet runt. Jag tror att Du är en liten smart kille. Eftersom Du inte strör leenden till höger och vänster så blir vi ju helt överlyckliga när vi får ett leende från Dig. Smart drag. Så fin i bodysuit från mormor! Din mamma älskar Molos bodysuit. De är svindyra men är stretchiga och supersköna. Jag har bestämt mig för att investera i en i varje storlek. Perfekta båda att ha på dagen och natten. En annan favorit när det gäller kläder är Lindex. De plaggen ser likadana ut trots 20 tvättar. Helt otroligt. Äsch, jag gillar alla barnkläder :)
Idag var vi hos doktorn och Du fick sprutor. Usch, vad Du var ledsen. Det var även invägning...
Födseln       54 cm      3912 gram
100606                      3566 gram
3 veckor     54,5 cm   3876 gram
4 veckor     55,5 cm   4136 gram
1 månad     56 cm      4414 gram
1,5 månad  58,6 cm   5074 gram
2mån3v      62 cm      6365 gram
I natt sov Du riktigt ordentligt. Du fick mat vid 21, somnade och vaknade inte förrän strax efter 05 i morse. Ska Du inte äta mer på nätterna nu? Lite vemodigt i så fall....det är ju lite mysigt att lyfta över Dig i sängen på natten och ligga och lyssna på hur Du glupskt intar Din "nattamad" och hur sedan "madayrseln" inträder...Du brukar rulla över på rygg och somna bums.

Kommentarer
Postat av: mormor Karin

Gulliga lilla "påg" du växer ju så det knakar! Det är så härligt när ni små babiesar börjar jollra och skratta. Mormor längtar efter dig och din syster men det gör jag ju jämt. kramisar

2010-08-24 @ 11:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0