Fotbollskille?

Coola killen i träningskläderna från J-vlaJenny. Helt perfekta kläder alla varma dagar och sen är Du ju himla cool i dem dessutom.
Nu är Du inne i en sovaperiod. Väldigt skönt för mig. Det verkar som om Du har fasta mattider oavsett när Du åt innan. Du äter alltid vid 02. Igår åt Du kl 18.30 och sedan inget förrän vid 02. Jag försökte trycka i Dig lite vid 22-tiden när jag gick och la mig men det går inte att väcka Dig. Du sover hårt. Så olika barn är. Agnes fick alltid ett kvällsmål. Du skrattar och jollrar för fullt nu men så fort jag tar fram en kamera eller en filmkamera så slutar Du och tittar skeptiskt. Agnes skrattade alltid och tittade ofta rakt in i kameran. Ni är helt underbara. I morse fick jag "egentid" med Dig och det var jättemysigt. Pappa var med Agnes på dagis och Du och jag kunde ligga och mysa i lugn och ro. Det ska bli skönt att få tid bara med Dig när Agnes är på dagis. Du får ofta ligga själv om dagarna men som tur är så protesterar Du ofta. Du vill ju också ha uppmärksamhet!
Lille söte Emil, Du ska också döpas. Förlåt att vi inte gör fina inbjudningskort den här gången. Vi kommer skicka ut sms till alla i stället. Det är lite ont om tid nu!

Kommentarer
Postat av: Faster Ulrika

När jag blir stor ska jag nog komma i håg hur orättvisa ni var när jag var bäbis. Jag ska påpeka detta traumatiska dopkortsfrånfälle varje gång jag behöver pengar. Och det kommer bli ofta!



Kramisar Mopppan

2010-08-19 @ 18:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0