Jolleri jollera

I förmiddags kom det....det där härliga skrattet och jollrandet så man bara dör. Du låg i våra sängar och var oförskämt glad och sedan började Du "svara" på alla mina tramsiga ljud. Åh, vad Du är fin! Ditt skratt var helt underbart!
Vad härligt det är när man börjar "förstå" Dig och veta vad Du gillar och inte gillar och när det blir lite vardagsrutiner. Jag är ju fyrkantig till tusen och älskar rutiner!
Nu börjar Du bli lite förkyld och ögonen rinner på Dig. Du vill vara nära och innan i kväll så var Du gnällig så då la jag mig med Dig i våra sängar och bara höll min hand på Din mage och sedan ansikte mot ansikte så Du kunde höra och känna min andning. Du somnade efter två minuter och jag hade kunnat stanna kvar hela kvällen. Du gillar närhet och att gosa...särskilt med Din mamma så klart :)

Kommentarer
Postat av: Cia med Emma från AFF

Du är så go, så go!



Kramis

Cia

2010-08-24 @ 17:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0