Nackträning

Oj vad tråkigt det är att ligga på mage på golvet....
Men när TV:n sätts på...då är det kul...
Nej, jag ska inte stänga TV:n....
Fast idag lyfte Du riktigt på huvudet och tittade runt så det går framåt. Du är bara söt och go' hela tiden. Jag försökte skjuta lite på Ditt nattmål i natt men det går inte. Klockan tre är Du hungrig och då skiter Du i nappen och spottar ut den. Du ska ha MAAAT! Jag har gett upp. Det är bara att fortsätta ge Dig Din "nattamad". Det är ju mysigt trots allt den där lilla tysta stunden på natten. Oftast är det bara jobbigt om storasyster hållt på halva natten....då är jag trött! Just det, det bankas på sakerna nu när Du sitter i babysittern. Det går för fort fram....var blev min lille kille av? Igår blev det dessutom liv från Dig när jollrandet tog fart ordentligt. Ursöt är Du!

Kommentarer
Postat av: Cia med Emma från AFF

Håller med din mamma att du är så sööööt!

Och säg åt henne att njuta av er stund tillsammans på natten, även om man blir så trött när man har två små som håller en vaken på natten. Tiden går så otroligt snabbt och snart kommer hon att sakna sitt nattvak ;) Tja... det börjar väl på nytt när ni kommer upp i tonåren.... men det får vi vänta ett tag på ännu.



KRAM!!!

Cia

2010-08-29 @ 21:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0