Ultraljudet avklarat!

Nu har vi klarat av ultraljudet och allt gick bra. Jag var så orolig och var nästan säker på att Du inte levde men när vi fick se det lilla hjärtat slå så började jag lipa.... Du finns kvar och är lika fin som storasyster! Precis som med storasyster så ligger moderkakan i framvägg och sedan har jag då väldigt mycket fett på magen (vilket barnmorskan påpekade flera gånger) så det var svårt att få bra bilder och det är antagligen därför som jag inte känner Dina rundor i magen än..... Hon tyckte att hon såg en snopp där inne så nu får jag börja bearbeta familjen med att namnet Thor är jättefint men det blir inte lätt.... Nu ska jag bara njuta av min tjocka mage och längta efter Dina sparkar. Beräknad förlossningsdag blev en dag tidigare så nu är det den 7 juni som gäller. Ditt huvud var ca 4 cm och från topp till tå är Du nu 20 cm....hur kan jag inte känna Dig? Lilla fina Thor.... Nu är det alltså v 18+4 om jag räknat rätt och jag går in i v 20 på onsdag. Halva tiden!!!! Iiiiiihhh....jag vill vara gravid i minst 80 veckor så jag hinner njuta av det!

Kommentarer
Postat av: Sara

Gud vilken liten söt!! 7:e juni låter väl bra då har Marcus födelsedag.

2010-01-09 @ 15:15:01
Postat av: Tant Pia

...vem har namnsdag då?...

2010-01-11 @ 18:04:08
Postat av: Cia med Emma från AFF

Börjar lipa bara jag läser.....

Visst är Thor ett fint namn, hade inte hört det innan Hannas lilla blev döpt ;)

Och söt och go är han redan nu, guppar omkring i din mage och har det skönt. Njut vännen av denna underbara tid!!! Tiden går så mycket fortare när man väntar tvåan (trean.....) för då har man redan en liten som fyller dagarna med glädje och nya äventyr.



KRAMIS

Cia

2010-01-12 @ 08:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0