Lite feber

Då har Du fått lite feber och börjar bli förkyld. Stackars liten. Jag tyckte att Du var lite slö för en stund sedan och Du varken log eller var intresserad av något så när pappa kollade Dig så hade Du feber! Du brukar inte kräkas men Du kräktes lite innan också.
Vad är det här? Blått, blått, blått....fast det är ju MFF-blått så det funkar ju :)
Du och jag har flyttat ner i källaren för tillfället. Där är svalare och jag har haft feber och varit förkyld några dagar så det har varit väldigt skönt. Nu är ju du sjuk så vi får väl stanna där några dagar till. Du har problem med Din lilla mage och vaknar ofta vid 05 och pustar och stånkar och Din mage blir stenhård. Jag brukar ligga och massera Din mage men i morse verkade det inte hjälpa så till slut vände jag Dig och lät Dig ligga på mage. Du somnade bums och jag med. Lite ångest är det allt att låta Dig sova på mage men Du har ju så ont! Jag ska prata med barnmorskan på torsdag för det är ingen ordning riktigt med Ditt sovande. Du gillar inte Din spjälsäng och vill helst sova på mage. I källaren ligger Du på en vanlig säng bredvid soffan som jag sover i och det funkar bra...förutom kl 05 på morgonen när Din mage sätter igång. Dina prickar börjar äntligen ge med sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0