Så förkyld. Us...

dsc04262 (MMS)

Så förkyld. Usch vad Du är förkyld. I natt var det inte lätt för Dig och Du gallskrek varje gång jag la Dig ner eftersom det var jobbigt med andningen. Dessutom hade Du feber så jag var så orolig. Det slutade med att jag satt med Dig i famnen nere i källaren. Jag tittade på film och var vaken i drygt 4 h. Till slut somnade jag och jag har sovit nästan 2 h precis. Innan när jag duschade var jag med om en lustig sak. Jag hade precis klivit ur duschen och hörde om hur Du började gallskrika. Innan jag hann reagera så började båda mina båppar läcka! Snacka om märkliga instinkter. Det var inte dags för mat men det är ju ett bra sätt att få tyst på skrikande bäbisar! Pappa gav dig nappen....


Kommentarer
Postat av: Faster Ulrika

Förkyld, men ändå så räligt söt! Hur bara kan du? Du får masa dig hit när du frisknat till för nu måste det väl ändå vaa dags för en mysestund igen?



Pussisar Moppan

2010-07-21 @ 07:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0