Sova, sova, sova...

Titta vad mormor har stickat till Dig. Igår var Du ute på promenad med pappa så då fick Du ju ha kofta och mössa på Dig....
Men...varför så bekymrad lilla gosunge?
Igår pumpade jag ut en del mjölk för jag tänkte att Du kanske inte får i Dig det feta, goda som kommer efter ett tag. Sedan blev det amning vid halv tio på kvällen och Du sov som en stock till halv fyra i morse.... Vid halv åtta låg vi alla i sängen, Du, storasyster, mamma, pappa och Tarzan. Det är lite mysigt att få en halvtimme med alla i sängen innan det är dags att stiga upp.
Lilla söta knyte. Jag känner att jag redan håller på och "stackars" Dig och undrar om det är för att Du är sist eller för att Du är kille! Jag bär gärna runt på Dig trots att Du sover, vid minsta lilla pip så tar jag upp Dig från sängen, jag hade gärna låtit Dig sova i vår säng alltid för det är ju så mysigt, jag har varma filtar som jag virar in Dig i hysteriskt så att Du inte ska frysa och jag oroas för Dina kalla fötter/händer och hittar svullna ögon, blod i örat och allt möjligt som gör att det är synd om Dig...var jag så här med storasyster? Jag tror inte det med hon ville aldrig somna nära utan somnade först när vi la henne i sängen. Du riktigt gosar in Dig mot min hals och det är bara så varmt och gosigt :)

Kommentarer
Postat av: Cia med Emma från AFF

Hur får din mamma nåt gjort på dagarna när hon har en sådan sötnos hemma??? Jag skulle bara sitta och titta på dig ;)Du är så fin!

Så du är en riktig gosebebis och förstår dig på att ta det lugnt och mysa, annat än din syster som det är fart på hela tiden :) Låter precis som här. Lilla syster är inte stilla många sekunder, men hennes bröder gillar att mysa, gosa och kela (även om de är stora nu).



KRAMIS

Cia

2010-06-15 @ 06:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0