Det var en snopp!

Vilken liten prins jag har i min mage. Du låg inte stilla många sekunder men jag tycker att vi fick en hel del bra bilder ändå. Sötare kille får man ju leta efter....iiiiih, vad jag längtar!
Du hade hela tiden fötterna eller händerna uppe i ansiktet. Det såg ut som om du låg och kliade dig lite i huvudet ibland och sedan låg du och kände på dina fötter. Visst ser det ut som om du ler lite på den här bilden....
Lilla plutt...så fin!
Nu väger Du ca 1,3 kg och allt såg bra ut. Det är alltid lite oroligt innan kontroller men Du verkade må utmärkt där inne. Vi gjorde ultraljud på Emma ultraljudsklinik i Malmö och de är väldigt duktiga....och väldigt DYRA! Tur att Din mormor har sponsrat Din första fotosession precis som med storasyster. Vi fick med en 28 minuter lång film också där man ser hur Du härjar rundor i min mage.
Det ska bli kul att se vad Du får för namn till slut. Jag och Din pappa har enats om två namn som vi båda kan tänka oss....Alfred och Malte men jag har många fler fina förslag!

Kommentarer
Postat av: Evalena

Grattis till er fina skrutt, så skönt att allt var bra med den lille busungen, kramar

2010-03-16 @ 17:13:42
Postat av: Sara & Viktor

Åh en liten kille, det är jättemysigt att få en lillebror. Det har vi fått två gånger!!!!

2010-03-17 @ 19:37:07
Postat av: Cia med Emma från AFF

Så fin han är!

Ta väl hand om dig lilla mamma och klappa magen från mig :)



Cia

2010-03-18 @ 21:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0