Är där verkligen bara en bäbis?

Är där verkligen bara en bäbis inne? Den här bilden kan jag bjuda på en solskensdag som denna. I morse såg jag, Magnus och Agnes en huggorm! Sedan var jag och Agnes på lekplatsen hela förmiddagen. Du låg relativt lugnt och stilla i magen. I morse kände Magnus hur Du vände och bökade där inne. Han tyckte att Du kändes som en alien :) Storasyster var inte alls så rörlig som Du i magen. Härligt att känna Dig!
Är där verkligen bara en bäbis inne? Den här bilden kan jag bjuda på en solskensdag som denna. I morse såg jag, Magnus och Agnes en huggorm! Sedan var jag och Agnes på lekplatsen hela förmiddagen. Du låg relativt lugnt och stilla i magen. I morse kände Magnus hur Du vände och bökade där inne. Han tyckte att Du kändes som en alien :) Storasyster var inte alls så rörlig som Du i magen. Härligt att känna Dig!

Kommentarer
Postat av: Evalena

Var stolt över din fina mage, nu är det inte så långt kvar, förstår att det börjar kännas jobbigt att bocka sig och röra sig. Det är jättespännande tycker jag , tänk en liten buse.....

2010-05-03 @ 14:52:20
Postat av: Cia med Emma från AFF

Så jättefin mage du har, superfin är den!!!

Börjar säkert bli tungt nu på slutet, men nu är det inte långt kvar..... ;)



Kramar i massor av

Cia

2010-05-04 @ 19:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0