Får man vara så här trött?!?

Jag ger snart upp. Det är tungt och jag är trött och brottas med dåligt samvete hela tiden. Dåligt samvete för att jag inte orkar med Agnes lekar och för att pustar när hon klättrar på mig, dåligt samvete för att Magnus gör nästan allt här hemma, dåligt samvete när jag ligger i soffan för det finns ju faktiskt tusen saker att hitta på här hemma! Hur kan det vara så stor skillnad mellan graviditeterna? Den här gången är skön på så sätt att oron finns inte där på samma vis, allting löser sig, men det är jobbigt att behöva vila 5 minuter efter att ha gått upp för trappan! För tillfället har jag ett riktigt mjölksug så jag antar att jag behöver kalcium eller protein. Kroppen är helt fantastisk! Massa sammandragningar men de gör inte så ont. Idag har Du buffat neråt igen så jag hoppas att Du fixerar Dig snart.
En månad kvar och på tisdag ska jag träffa läkaren och förhoppningsvis få snittdatum. Spännande!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0