Stor kille? ...

dsc03968 (MMS)

Stor kille? Hur stor är Du egentligen. Det känns som om magen väger ett ton nu! Du verkar inte ha några planer på att titta ut så det är nog ganska skönt där inne. När jag var hos tandläkaren så sparkade Du loss ordentligt. Jag vet inte om det berodde på otäcka borrljudet eller om det var min panikkänsla som fick Dig i rörelse. Åh, vad jag kommer sakna min stora mage men vad mysigt att Du snart är här! Alla fall dessa små söta babykläder som bara ligger och väntar på Dig...och Du kommer bli så ompysslad. Vi är många som längtar efter Dig!


Kommentarer
Postat av: Cia med Emma från AFF

Nu är lillebror i er famn och inte i din mage längre :) Och vilken fin mage du hade, det lyser om hela dig. Man ser hur lycklig du är och att du stortrivs att vara mamma!

Du har jobbiga tider framför dig med två små i huset, men du kommer att klara det fint. Lova mig att inte försöker göra allting själv, utan be om hjälp när det känns tungt. Det viktigaste är DU och dina barn, allting annat kan vänta!!

BARA NJUT NU, även om det blir ont om nattsömn och lugna stunder - barnen växer så fort. Ta vara på alla stunder, även de jobbiga ;)



Jag saknar fortfarande min mage ibland, även om jag rätt ofta får mysa av kladdiga kramar av Emma :) Men det är inte långa stunder hon hinner gosa i mammas famn. På kvällarna ligger min förstfödde (10år) gärna i min famn och tittar på TV, han har alltid varit gosig.



Ha det så gott!

KRAMIS

Cia

2010-06-07 @ 21:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0