Dessa kloka ögon

Ibland så undrar jag om Du själv förstår vad det är Du reagerar på. Du har ju ratat all gröt och nu ratade Du min hemmagjorda köttgryta också. Är där något som Du inte tål eller föredrar Du helt enkelt bara mammas båppar?

Jag blev jäkligt grinig igår när jag hade gjort en massa burkar med bra mat till Dig som Du bara spottade ut och grät och hulkade och satte till slut i halsen. Mycket drama... I dag var det samma sak vid lunchtid. Du blir helt förtvivlad och när jag till slut öppnade en burk (som Du vanligtvis brukar älska) så åkte det också ut och det blev ännu fler tårar. Lilla Emil...Du kan inte hänga vid mammas båppar hela livet :)
Händerna är sååå goda. Idag stoppade Agnes in mat i Din mun när hon käkade lunch men som tur var så var det nog bara lite cremefraiche. Ibland är hon snabb på att hitta bus. Jag blev tokig. Gåstolen rotades fram idag men Du är nog för liten. Vi får se helt enkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0