Eml (som Agnes säger)

Goa Eml! Fem månader för snart en vecka sedan. Hur fort gick inte det?!? Jag har börjat linda in Dina ben i en filt när Du ska sova för natten och Du sover mycket lugnare nu. Funderade lite över varför Du sov så bra i Skåne och kom på att det kanske är för att Du sover i vagnens liggdel där nere och den börjar ju bli lite trång så nu gör jag det trångt för Dig i sängen.
Det är ett evigt kämpande med maten här nu. Du vill INTE ha någon gröt och jag har provat blanda gröt med det mesta för att få lite god smak men Du bara spottar ut den. Däremot så funkar majspuré. Skam den som ger sig. Det handlar kanske om att vänja sig vid smaken....fast jag är ju inte själv överförtjust i gröt. Stackars barn! Ikväll blir det badkaret för Er båda.
Nu sover Agnes så nu ska Du och jag också gå och vila lite. Jag har ingen förhoppning om att somna eftersom det är helt omöjligt för mig att sova som en normal människa. I morse vaknade jag kl 04 och låg och lyssnade på ett svagt irriterande ljud tills jag gav upp och la mig i källaren. Det lät som en cd-spelare som drar igång och sedan funkar det inte och då stannar den och sedan försöker den igen och igen. Enligt Magnus var det elementet. Mamma säger att det är så för alla mammor. Man vaknar av minsta lilla pip när barnen är små och tydligen går det över så småningom. Jag längtar redan...

Kommentarer
Postat av: Cia med Emma från AFF

Söt som socker är du! OCH Sååååååå GLAD!



Kram

Cia

2010-11-08 @ 19:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0