Lille farbrorn

Jag älskar Din gubbhatt. Du är så söt i den. 
Nu är det snorigt här hemma. Alla barnen är hostiga och snoriga utom storebror. Du har det kämpigt på nätterna och jobbigt med maten. Blir mest småätande eftersom sedan tröttnar Du på att kämpa. Trött mamma. Somnade kl 19 igår när jag gav Dig mat i sängen. Skönt!! Sedan har det varit hostigt i alla rum i natt och pappa var uppe och försökte suga ut Ditt snor men det hjälpte inte. Halv fyra gick jag ner och la mig i källaren och sov till halv sju. Inte så illa faktiskt. Du vill dessutom bäras hela tiden eftersom det är ju lite synd om Dig. Lilla söta farbrorn.
Alltid minst ett finger i munnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0