Lite förkyld och så

Nu pågår det balanserande på den lille rumpan hela tiden. Det dröjer nog ett tag innan Du sitter helt stadigt men i soffan funkar det bra.
Din standardmin....lite "pratar Du med mig?". Fina, fina Emil. Du passar alldeles utmärkt i Agnes gamla lila pyjamas.
Stig Helmer frisyr och två fingrar i munnen. Standard. Ursöt. Du är så torr i Din hy så det blir mycket olja och hudlotion men det känns som om det bara hjälper för stunden. Idag var Agnes på dagis så vi fick några timmar för oss själva. Du är för tillfället mest glad trots Din förkylning. Så länge Du slipper ligga för länge på mage så är Du nöjd. Det är även jobbigt att vända sig så det gör Du inte för ofta. Maten funkade idag! Jag fick i Dig ett rejält lass med gröt. Mangopuré är trixet. Mycket mangopuré till gröten! Banan gillar Du inte. Vid lunch fick Du majspuré och det gillade Du idag också. Jag försökte ge Dig en pytteliten bit kex idag men Du klöktes och höll på så jag fick pilla ut det igen. Sedan fick jag en blick som sa det mesta. Du är inte redo för kex än....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0