Du har något på hakan...

Vilken av dem?
Idag var Du så fin när vi var hos doktorn med storasyster men jag förstår inte varför Du måste bajsa just i dag?!? I natt sov Du till tolv och sedan ville Du ha mat. Efter mycket klappande och nappgivande så somnade Du om efter drygt en halvtimme. På natten känns en halvtimme som minst en timme. Jag lovar! Sedan sov Du till kl 03 och då fick Du mat. Jag är ganska säker på att Du inte är hungrig när Du vaknar vid tolvtiden på natten men att Du automatiskt vill ha mat/närhet för att somna om. När jag lyfter över Dig vid 03 sen så brukar jag "glömma" Dig i sängen och det är så mysigt att ha Dig nära och känna Dina små fötter sparka mot mina lår. På riktigt så är det gosigt och Du är en riktig liten goskille. När vi var i stugan så låg Du glatt på golvet och i babysittern och jag glömde ofta bort Dig men när vi kom hem så vände det. Du ska inte ligga många minuter själv utan då ska vi sitta där och underhålla Dig eller så sitter Du helst i knät så Du är med och har full uppsikt. Tänk om Du missar något... Det funkar bra att lägga Dig på golvet bredvid Agnes när hon bygger lego eller dammsuga runt Dig för då händer det något... Det är bra med lite humör och krav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0