Fullt fokus...

Idag var det dags föräldrargruppen. Väldigt trevligt att träffas på BVC och prata om lite allt möjligt. Det är nästan andra barnet för allihopa och det märks. Inte så mycket frågor utan mer ett konstaterande att syskon är olika. Det känns väldigt avslappnat. Du har varit lite orolig i natt och nu börjar jag bli väldigt trött. Jag måste verkligen försöka komma i säng senast kl 21. Brukar bli vid kl 22 men det är för sent när det blir väckningar hela tiden. Du vill ha mat och Du vill ha närhet. Storasyster hade fått ett frispel om jag hade varit nära henne så mycket när hon var i Din ålder. För henne betydde närhet bus och för Dig betyder det trygghet och Du slappnar av. Idag blev Du helt rödflammig/prickig i ansiktet när Du fått mat. Jag hade ätit clementine...tydligen inte så bra. Du börjar sitta allt stadigare nu och i soffan funkar hyfsat en stund. Allt är spännande och allt ska smakas på. Tarzan är skön att dra i pälsen och Dina syskon är roliga. Du ska vara med hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0