Påven tittade förbi

Visst ser Du ut som en liten påve. Fin i koftan som farmor stickat och mössan som Sussie köpt!
Tuffa hängslebyxor från pappas moster Gillan. De är supermysiga!
Visst är koftan fin!!! Goa RUNDA unge! Igår var jag i stan och handlade och jag funderade länge på vad Du väger när jag skulle köpa blöjor. Det är ju snart tre veckor sedan Du vägde Dig och viktuppgången har varit STOR så det ska bli intressant att se vad Du väger nästa gång på BVC. Du är helt underbar att ha med. När vi gick runt så sov Du en liten stund och sedan låg Du och skrattade högt för Dig själv i vagnen. Hemresan var Du ledsen för då var Du hungrig. Du gallskrek de sista 5 minuterna. Kändes som en evighet innan jag kom hem. Sen blev det brådis. En hungrig liten gosse vill man ju inte bråka med. Du äter ofta nu igen, var fjärde timme minst så det blir mat två gånger/natt. Det är helt ok ändå. Jag är jättetrött men jag kommer sakna amningen när det är dags att sluta så jag försöker njuta för det är ju så mysigt.

Kommentarer
Postat av: Cia med Emma från AFF

Förstår så väl hur trött din mamma är just nu..... men vet också att hur trött man än är, så finns det inget underbarare än de gosiga ungar man har :)

Ge din mamma en stor kram från mig!



Cia

2010-10-14 @ 21:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0