Sista semesterbilderna

Okej...på de här bilderna är Du smal jämfört med hur Du ser ut nu! I natt var det orolig t och i morse kom bajset. Det hade legat och gottat till sig i en vecka så jag förstår att det var skönt att bli av med det.... Gröt gillas inte men i morse blandade jag i lite mosad banan och då gick det bra. Det är så mysigt att bara gå och lägga sig och vila med Dig. Oftast somnar jag inte men det är så mysigt att bara ligga nära och gosa lite. Med storasyster kunde jag aldrig göra så för hon förknippade inte min närhet med att slappna av och sova. Om jag var nära så innebar det mat eller bus :) När jag är nära Dig så slappnar Du av. Ibland vill jag bara stanna tiden och min (i och för sig jäkligt trotsiga) två-åring och gosiga Emil ska vara så här ett bra tag till. Du får ju snart inte plats på amningskudden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0