Tuff stil på grabben

Tuff grabb i morfars famn. Jag kunde inte motstå gubbhatten och den passar ju utmärkt i kläderna från mormor!
Igår var det en jobbig kväll för Dig. Vid sextiden började Du gallskrika och var helt otröstlig. Vi kom fram till att Du hade ont någonstans för helt plötsligt tystnade Du en minut och sedan tog det fart igen. Jag fick i Dig lite Alvedon och efter 20 minuter så somnade Du i min famn. Lille söte killen vad det skär i mig när Du är så ledsen. Vi kollade på nätet och en av ovanliga biverkningar vid vaccinering är just skrik, skrik, skrik. Märkligt. De vanliga biverkningarna, som t ex feber, har vi inte märkt av än så länge. Usch för vaccinationer! Jag är alltid lite rädd för att något ska gå snett.
I morse tvingade jag i Dig lite gröt. Du gillar verkligen inte det men när Agnes kom och härjade runt Dig så glömde Du bort vad det var jag stoppade i Dig. Sedan var vi på dagis och lämnade syrran och en sväng i affären. Du låg faktiskt på golvet en stund medan jag städade ännu ett köksskåp men Du var långt ifrån nöjd....
Nu sover Du och jag ska kasta i mig lite frukost/lunch och sedan ska vi snart hämta Agnes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0