Äntligen mössa. ...

dsc04550 (MMS)

Äntligen mössa. Jag råkar ju tycka att mössor är superkul och gläds åt lite kyla. Jag äger ingen mössa själv men till Agnes har jag köpt tre stycken på två veckor. Den här fina mössan har faster Moppan köpt till Dig. Både Du och jag gillar den. Om två veckor ska Du döpas. Prästen är homosexuell och lever tillsammans med en annan manlig präst. Det fick jag reda på i väntrummet på BVC av en okänd man som även konstaterade att det var mycket ovanligt...haha. Nu ser jag faktiskt fram emot dopet. Vi har inte funderat på dopet utan inväntar svar från alla. När folk inte svarar, betyder det att de inte kommer. Fast det är ju 6 h kvar....


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag älskar också att köpa mössor till barnen. Viktor har oxå pecis fått en ny mössa från POP. Jag hade uppfattat det som att man kommer till dopet om man inte har svarat, eller???

2010-09-06 @ 11:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0