Bara söt...

Stilig kille i kläderna Du fick av tant Sussie...
Ja, Du är verkligen söt min lille Bulletulle. Nu ligger Du här i soffan och sover bland Dina (eller rättare sagt Agnes) filtar. Det är mycket "prat" och mycket spott för tillfället. Oftast är Du en glad liten gosse och Du svarar på uppmärksamhet....fast absolut inte om Du inte känner för det. Igår trillade Du ner från soffan och jag blev jätterädd. Jag hade lagt Dig i soffan och bytte blöja på Agnes. När vi började bli färdiga så hördes Du gråta lite och jag frågade om Agnes ville springa och ge honom hans leksaker (Agnes hade dem i handen) och efter några sekunder hörs ett gallskrik och där ligger Du på golvet med ansiktet ner. Jag frågade alldeles för skarpt Agnes vad som hände men hon var ju så chockad så hon visste inte vad hon skulle säga och det spelar ingen roll för det var mitt fel. Stackars liten.
Igår började Du även vända Dig från mage till rygg. Först gjorde Du det i sängen men idag gjorde Du det även på filten. Snart tar Du studenten....

Kommentarer
Postat av: Cia med Emma från AFF

Du är så söt och go..... får akta mig så jag inte drabbas av bebisfeber ;)



KRAM!

Cia

2010-09-11 @ 17:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0