Du gillar Agnes

Ni har ert eget språk. Du ler när Du hör Agnes röst. Agnes är med Dig överallt, när Du får ren blöja, när Du äter, när Du ligger på golvet/sängen så kollar hon till Dig med jämna mellanrum, när Du blir ledsen letar hon upp Din napp och när Du kräker hämtar hon papper. Du har två mammor helt enkelt :)
Det är skönt att få lite tid med Dig när Agnes är på dagis. Du är ju för go' och Dina skratt gör Din trötta mamma glad. För två dagar sedan hade Du en skrikdag. Jag trodde att det var öronen först men kom fram till att det nog var en utvecklingsperiod och att Du bara behövde närhet. När jag hade Dig hos mig så var Du nöjd men det kom inga leende på hela dagen. Du var bara ledsen och såg helt förtvivlad ut. Nu är Du glad igen men Du verkar fortfarande lite medtagen. Jag har läst på om utvecklingsfaserna igen och tydligen kan det vara så här, skrik, skrik, bära, bära, närhet, håglöst och verkar sämre utvecklingsmässigt än tidigare och sedan tar det fart igen. Märkligt. Stämmer väldigt väl på Dig. Agnes utvecklingsfaser var inte lika tydliga. Ni är helt olika men lika underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0